[صفحه اصلی ]    
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
درباره دفتر::
معرفی افراد::
معرفی اساتید مشاور::
مستندات::
اخبار و اطلاعیه ها::
تسهیلات پایگاه::
باران سخن::
::
سلام بر مهدی

AWT IMAGE

همه هست آرزویم که ببینم از تو رویی       چه زیان تو را که من هم برسم به آرزویی!       به کسی جمال خود را ننموده ای ولیکن       همه جا به هر زبانی، بود از تو گفتگویی!    اللهم عجل لولیک الفرج

..

AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE

دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
نظرسنجی
در خصوص محتوای سایت
خوب و مفید است
متوسط است
از پیشنهادات نیز استفاده شود
   
..
نظرسنجی
آیا از امکانات سایت کامپیوتر دفتر رضایت دارید؟
بله
خیر
وجود مشکلات نرم افزاری
   
..
پایگاه های مرتبط
..
:: درخشش کاروان ورزشی دانشگاه علم و صنعت ایران در چهارمین المپیاد فرهنگی - ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های سراسرکشور کاروان ورزشی ::
درخشش کاروان ورزشی دانشگاه علم و صنعت ایران در چهارمین المپیاد فرهنگی - ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های سراسرکشور


کاروان ورزشی دانشگاه علم و صنعت ایران در چهارمین المپیاد فرهنگی - ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر، در رشته والیبال پسران، قهرمان این دوره از مسابقات شد و در بخش دختران، یک مدال طلا در رشته بدمینتون انفرادی و یک مدال نقره در ۱۵۰۰ متر دو و میدانی به دست آورد.
چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر شاهد و ایثارگر، در دو بخش دختران و پسران به میزبانی دانشگاه بوعلی‌سینای همدان از ۱۰ تا ۲۶ مرداد ماه ۱۴۰۲ برگزار شد.
اعضای تیم والیبال دانشجویان دانشگاه که به مقام نخست این رشته در بخش پسران دست یافتند شامل: عرفان منصورخانی، محمد شادروان، علی بشیری‌نژاد، امیرعباس غندالی، فرید صیادی گرگی، علی قربانی، علیرضا طاهریان، محمدعلی حیدری، امیرسهیل فروغی و عرفان فرخ نیا بوده‌اند. همچنین هاجر کبیری با کسب مدال طلای رشته بدمینتون انفرادی و زینب زارعی با کسب مدال نقره ۱۵۰۰ متر دو و میدانی، در بخش دختران این مسابقات مدال آوردند.

 

گفتنی است چهارمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور با شعار «رفاقت در میدان، رقابت در ایثار» و با شرکت ۸۰۳ دانشجوی ورزشکار از ۵۹ دانشگاه کشور از ۷۳ دانشگاه کشور و در ۹ رشته فوتسال، والیبال، بسکتبال سه نفر، شنا، تنیس روی میز، دوومیدانی، آمادگی جسمانی و بدمینتون و هفت سنگ برگزار شد.
جامعه دانشگاهی علم و صنعت ایران، کسب موفقیت‌های ورزشی را به دانشجویان ورزشکار شاهد و ایثارگر دانشگاه تبریک گفته، توفیقات روزافزون آنان را آرزومند است.

 
دفعات مشاهده: 655 بار   |   دفعات چاپ: 157 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

CAPTCHA
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان

Shahed (Veterans )
Persian site map - English site map - Created in 0.11 seconds with 51 queries by YEKTAWEB 4657